خوشمزه ترین شیرخشک چیه ؟

۱۰ پاسخ

تروویتال

نان عالیه

من نان میدادم همه میگفتن خوشمزس ولی یه مزه و بوی خاصی داشت خودم یکم خوردم زیاد جالب نبود ولی اپتامیل معرکس ,😃😃

من اپتامیل دادم دیگه شیر خودمو نخورد خیلی دوس داشت

شیرخشک سوپرامیل عالیه

گیگوز و آپتامیل

نان میدم به دخترم خیلی خوشمزه اس

من حس می کنم نان
اوایل به دخترم میدادم چند مدل عوض کردم نان از همه خوشمزه تر بود راحتم گیر میاد

اپتامیل

به نظر من نان

سوال های مرتبط

مامان bardia مامان bardia ۹ ماهگی
مامان کاوان مامان کاوان ۱۲ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۷ ماهگی