مامانا خوشمزه ترین شیرخشک چیه؟؟

۷ پاسخ

سلام خوبین رفلاکس بچه شما خوب شد؟

گیگوز ۲ عالیه با اپتامیل

من همه چی امتحان کردم دخترم فقط پرونوترا رو گرفت و راحت خورد و باهاش کنار اومد و حتی شیشه رو قبول کرد ، آخه من توی ۵ ماهگی شروع کردم

نان تازه من ای ارشو‌میدم رژیمیه ولی عالیه

نان بااختلاف
اپتامیل مزه ع ن میده

نان
اپتامیل

آپتامیل
بیومیل

سوال های مرتبط

مامان شاهانم مامان شاهانم ۱ سالگی
مامان bardia مامان bardia ۹ ماهگی
مامان کاوان مامان کاوان ۱۲ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۷ ماهگی
مامان هدیه خدا ( آنیلا) مامان هدیه خدا ( آنیلا) ۱ سالگی
مامان مامان... صبا مامان مامان... صبا ۱۷ ماهگی