پوشک شماره ۱ چقد بگیرم

۲ پاسخ

من اون موقع ۴ تا مولفیکس گرفتم ۴ تا مای بیبی بازم کم بود
هرچند مولفیکس خیلی بد بود پشیمون بودم
ببم و کانفی و هانیز خیلی بهتره

فعلا یه بسته بزرگ بگیر ببین حساسیت نداشت ازهمون مارک بگیر من مای بیبی گرفتم تا بعدببینم چجوریه میخواستم مولفیکس بگیرم ولی گفتم مای بیبی بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری