۸ پاسخ

مهم نیست ک زیاد شده هیچ اسمی تک نخواهد ماند
خییییییییییییلی قشنگه

نورا ✨خیلی زیباس 🌸

خیلی قشنگه🥲

نوراااااخیلی قشنگه.منم اسم دخترم میزارم.نورا.🥰

میدونی اسم دختر شبیه لباس دخترونس خدایی آنقدر تنوع بالاس خیلی انتخاب اسم سخته خدا کمکمون کنه خوده من بین چندتا اسم موندم به خدا
ماهلین.جانان. /پناه و نفس/ که همسری میگه

الان همه اسم ها زیادن عروس به دلته بزار نه زیاد و کمیش نورا بزار بعد نور من صداش بزن🥰

خیلبییییییی قشنگ

آره کوتاه وراحت من زیاد نشنیدم فامیل مون بچه اش یه هفته هست بدنیا اومده اونم گذاشته

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرزو🎀🍼🩷 مامان آرزو🎀🍼🩷 روزهای ابتدایی تولد