دوستان اسم ثنا قشنگه یا نورا ....دیدم نورا زیاد شده؟

۱۲ پاسخ

نورا و ثنا جفتش قشنگه، من چون معنی اسم نورا خیلی حس خوبی بهم میده انتخاب کردم 😍
ثنا رو دیدم تو فامیل ازشون میپرسن با س با ث! مادر بنده خدا هی باید توضیح میداد

نورالهداهم قشنگه

منم بین اسم نورا و رستا فعلا موندم دلم به نورا هست دوربریام بی جنبه هستن هی مسخره میکنن حتی رستاهم یبار مسخره کردن ولی دلم میخواد بزارم یکی ازاین دوتارو

نورا
آینور

نورا قشنگه منم قرار بود نینیم دختر بشه بزارم نورا😍 ولی نشد انشالله دفعه بعد

من میخوام مَلِکا بزارم،ثنا و نورا جفتش و میپسندم…ببین سلیقه خودت و همسر چیه عزیزم

قطعا نورا

قطعا نورا

ثنا خیلی قدیمیه

نورا

اسرا و ملکا هم پیشنهاد خوبیه بهش فکر کن بعد بنظرم باید ببینی با چه اسمی حس خوبی داره اونموقعه همونو بزار

ثنا هم خیلی قشنگ نیس

سوال های مرتبط

مامان نورا🌞 مامان نورا🌞 ۱۰ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان نورا💫 مامان نورا💫 ۱۳ ماهگی
مامان آهو مامان آهو ۱۲ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی