نورا و ثنا جفتش قشنگه، من چون معنی اسم نورا خیلی حس خوبی بهم میده انتخاب کردم 😍
ثنا رو دیدم تو فامیل ازشون میپرسن با س با ث! مادر بنده خدا هی باید توضیح میداد
نورالهداهم قشنگه
منم بین اسم نورا و رستا فعلا موندم دلم به نورا هست دوربریام بی جنبه هستن هی مسخره میکنن حتی رستاهم یبار مسخره کردن ولی دلم میخواد بزارم یکی ازاین دوتارو
نورا
آینور
نورا قشنگه منم قرار بود نینیم دختر بشه بزارم نورا😍 ولی نشد انشالله دفعه بعد
من میخوام مَلِکا بزارم،ثنا و نورا جفتش و میپسندم…ببین سلیقه خودت و همسر چیه عزیزم
قطعا نورا
قطعا نورا
ثنا خیلی قدیمیه
نورا
اسرا و ملکا هم پیشنهاد خوبیه بهش فکر کن بعد بنظرم باید ببینی با چه اسمی حس خوبی داره اونموقعه همونو بزار
ثنا هم خیلی قشنگ نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.