خانما صدک دور سر بچم هفت درصده خیلی بده آره؟؟

۴ پاسخ

عزیزم میدونم خیلی گذشته شما دور سر بچه تون صدک پایین بود چی شد بچه تون سالم بود مشکلی نداشت؟

عزیزم بچه شما دنیا اومد دورسرش نرمال بود؟

بیخیال این صدک و اینا بشو اصلا دیگه دیتای هیچ سونوگرافی رو قبول ندارم تو ۳۵ هفته تا ۳۸ هفته که رفتم سونو همشون گفتن دور سرش دو هفته بزرگتره تازه یکیشون یه ریپورت بد هم نوشته بود 🥴 بچم بدنیا اومد همه چی نرمال حتی دور سرش هم بزرگ نبود نرمال بود

بزرگ یا کوچیک؟ اینا بیشتر ارثی نگران نباشید

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی