۵ پاسخ

عزیزم شما اکو قلب همدان پیش کی رفتین؟

منم انجام دادم.بایدهمه مامانابرن یبار

منم هفته 20 انجام دادم فوکوس اکوژن داشت بچم ک باید 30 هفتگی دوباره برم اکو قلب
ان شاا... ک خیره

منم انجام میخوان ببین خدایی نکرده ناراحتی قلبی بسته شدن رگ قلب اینا نداشته باشی

سونو گرافیا انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اِلارا💞 مامان اِلارا💞 ۴ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهشتم بارداری