بچه هارو از چند ماهگی میشه آب داد؟

۱۲ پاسخ

منک میدم

دکترش گفت از دوماهگی دادم

من میدم والا که مامانا به خودمون هم میدادن
گرمه بچه تشنه میشه گاهی خود شیرخشک تشنه میکنه

از شش ماهگی
اب جوشیده سرد باید بدی

من ۳ماهگی دادم

منم ۳ماهشه میدم بعضی وقتا چند قاشق مربا خوری

منم چن وقته میدم البته روزایی که بیرون میبرمش یا گرمه خیلی کم اب جوش سرد با قطره چکون اندازه چن سی سی میدم

من چهارماهش تمومه گفت که بدم

من ک میدم از دوماهگی البته کم خیلی کم چون هواگرمه
ولی دراصل تو4ماهگی به بعده

شیش ماهگی

از چهار ماه دکتر گفت

۵ ماهگی آب جوشیده سرد شده

سوال های مرتبط

مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی وآوینا مامان امیرعلی وآوینا ۲ سالگی
مامان حامیم مامان حامیم ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان مهدیار🩵👶🏻 مامان مهدیار🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان میراث طلا🐣 مامان میراث طلا🐣 ۶ ماهگی
مامان نورای گلی مامان نورای گلی ۳ ماهگی