تو هفته ۲۹ آب رو ۷ بود چیکار کنم

۹ پاسخ

دکتر گفته کمه ؟ شاید عمقی بررسی شده . دو مدل بررسی وجود داره

خیلی کمه باید بیاری بالا۱۰.
مایعات زیاد .اب هندوانه مصرف کن

قبلش برو بیمارستان حتما تست امینو شور بده ببین نشتی نداشته باشی

خیلی خطرناکه اب و مایعات زیاد بخور یه هفته دیگه سونو بده ببین بالا میره یا نه

میتونی بستری بشی بهت سرم بزنن یا تا میتونی اب بخور

دکتر چی گفت

اگه دیابت نداری هندونه شنیدم خیلی تاثیر داره .....

تا میتونی مایعات بخور .اگه قندم نداری اب هندونه عالیه

مایعات ، هندونه ، کلا زیاد بخور آب و مایعات

سوال های مرتبط

مامان پوریاوپریا مامان پوریاوپریا ۹ ماهگی
مامان کایان اهواز مامان کایان اهواز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هامین و هیراد🧿 مامان هامین و هیراد🧿 هفته سی‌ونهم بارداری