۱۰ پاسخ

با رژیم و این چیزا بچه پسر یا دختر نمیشه . مهم اول خداست دوم اسپرم قوی مرد چون آقا تعیین کننده جنسیت

اصلا رژیم تاثیری نداره..فقط فقط اسپرم مهمه اگه قوی باشه بچه پسر میشه

خداااا
فقط

اول خدا
تحت نظر دکتر باش چیزای گرم بخور رژیم پسر زایی میده
ـــــــــــــــــــ
اگه میتونی کاشت کنی

ای وی اف فقطططط

آی وی اف

سلام عزیزم
تو نت سرچ کن تاپیک لوبیا ۹۹ از نینی سایت ،
خیلی مفصل گفته
از بس این دو ماهه مطلب خوندم دیوونه شدم

هیچ روشی قطعی نیست فقط آی وی اف قطعیه،چند تا بچه داری؟

این ک دست خداست خدا هرچی بخاد همون میشه عزیز😐

عزیزم چله زیارت عاشورا داریم میخوای شرکت کنی داریم جمع میشیم

سوال های مرتبط