خانما کالابرگ دهک های بالا رو ۱۷ تیر میدن

تصویر
۴ پاسخ

برای ما ۲ سری قبل و ۳۰ ام یاسی و یکم میدادن
یعنی این سری ۱۷ هم میدن؟

از کجا بفهمیم دهک چندمیم

منم تو ایران نیوز روبیکا خوندم این متن رو

خداکنه
چون گفته بودن نمیدن کلا

سوال های مرتبط

مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی
مامان فاطمه و تودلی🤰 مامان فاطمه و تودلی🤰 ۲ سالگی