۱۰ پاسخ

ما دهک 5 آره برا ما هم ریختن مامانا برنامه شما رو تو گوشی نصب کنین اونجا موجودی کالا برگ و طرح یسنا سو تغذیه نوشته شده میتونین ببینین ریختن براتون یا ن

وااااااا مگه کالابرگ طرح کودکان داریم چطوری براتون ریختن خودشون خود بخود ریختن با کاری انجام دادین میشه توضبح بدی لطفا ؟؟؟؟

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

برا من ریخته بودن دهگ ۳ هستیم ۵میلیون

ن نریختنن

اره دیروز گرفتم برا دخترمم ۵۰۰ریختن

میگن برا اون بچه هایی ک سو تغذیه دارن

من شنیدم یک تا پنجه که

ن نریختن

ما هم دهک هفتم ی بار ریختن ۶۵۰تومن نمیدونم چند ماه پیش بود

سوال های مرتبط

مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی