۲ پاسخ

برا جنین هس چون داره بزرگ میشه و تمام دلت درد میگیره و تیر میکشه

مال منم امروزهمین طوربود به حدی که ترسیدم رفتم زایشگاه عوضیا ایقد ترسوندنم رفتم سونو خداروشکر همچی اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری