برا زیاد شدن اشتها چی میدین به نی نیاتون

۴ پاسخ

ببین تو این سن اصلا خودتو درگیر نکن اگ شیرشو میخوره کافیه کمکی خورد خورد نخورد فذای سرت نزدیک یکسال شذ کم کم شیرشو کم و غذاشو بیشتر کن ولی الان اصلا غصه غذا خوردنش و نخور من کردم پشیمونم الان بخدا ک سرغذا خودمو پیر کرذم

تا یکسالگی الویت با شیر هست

تو اون سن بجز مولتی و اهن هیچی نده

فقط با نظر پزشک باید این چیزارو داد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کپلی🐣 مامان جوجه کپلی🐣 ۱۵ ماهگی
مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان مامان ☀️و🌙 مامان مامان ☀️و🌙 ۱۵ ماهگی