سلام تهوع میتونه از علائم زایمان باشه؟

۳ پاسخ

اره،،

نه من کلا دو سه هفته آخر داشتم

نه
بعضیا هفته ها آخر باز ویارشون برمیگرده

سوال های مرتبط

مامان رادمهر نیک مهر مامان رادمهر نیک مهر ۱۱ ماهگی
مامان 🎀هِل هِل🎀 مامان 🎀هِل هِل🎀 ۱۰ ماهگی