حالت تهوع از علائم زایمان میتونه باشه؟

۳ پاسخ

منم چند شبه حالت تهوع دارم .
احتمال زودرس هم دارم

آره گلم من سر اولی تهوع شدید بعد گلاب بروتون بالا آوردم اونم خیلی دو ساعت بعدش زایمانم بود اما من ۴۰ هفته و چند روز بودم این حالت بهم دست داد

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

سوال های مرتبط

مامان رادمهر نیک مهر مامان رادمهر نیک مهر ۱۱ ماهگی