منم چند شبه حالت تهوع دارم .
احتمال زودرس هم دارم
آره گلم من سر اولی تهوع شدید بعد گلاب بروتون بالا آوردم اونم خیلی دو ساعت بعدش زایمانم بود اما من ۴۰ هفته و چند روز بودم این حالت بهم دست داد
خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.