نظرتون در مورد زایمان ۱۴ تیر(تاسوعا)
چیه؟

۸ پاسخ

عزیزم همه روزا روز خداس مخصوصن زایمان ک دست خود ادم نیس

ایشالله به سلامتی واسه من اربعین میوفته

نظری ندارم قرار نیس اون روز همه چی کنسل باشه ک

تاریخی که برای زایمان من خورده😁

برای منم سونو زده ۱۴یا ۱۵تیر،میشه عاشورا تاسوعا ،هنوزم درد ندارم فکر کنم همون موقع بشه مشکل من اینه اسمش قرار بزاریم مهنا،ولی اگر اون روز بدنیا بیاد ،بعدا تو زندگیم هر مشکلی پیش بیاد اطرافیان مخصوصا مادرشوهرم میگه چون بچت فلان اسم نکردی این اتفاق افتاد .وگرنه من ازخدام تاسوعا زایمان کنم عاشق حضرت ابوالفضل هستم همیشه بهشون متوسل میشم

به نظر من تو تعطیلات این زایمان نکن یهو یه حا وسیله میخوای یه کاری میخوای انجام بدی میمونی

برادر شوهر من هم تو تاسوعا یا عاشورا به دنیا اومد

یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار ۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۵ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ ماهگی
مامان آرادوآوین مامان آرادوآوین ۱۴ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی