نظرتون در مورد پستونک چیه 👶

۷ پاسخ

وقتی خوابه سر و صدا میشه پستونک میخوره دیگه بلند نمیشه گریه کنه
خیلی خوبه

من میدم به بچم چون ولع مکیدن داره

عالی عالی

خیلی بده دختر من میخوره یه لحظه که تو اوج خواب از دهنش میوفته گریه میکنه خوابش میپره بیا دوباره بخوابونش

خیلی خوبه

خیلی خوبه تو مطب دیدم همه ی بچه ها داشتن فقط دختر من نداشت چون نمیگیره...ولی خیلی خوبه بگیره ...شبا ک خوابه هواسش نیس بلند میشه خواب آلود میدم اون موقع میگیره

واسه بچه های کولیکی که ولع مکیدن دارن بنظرم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی