نظرتون در مورد پستونک چیه؟
بدم یا نه؟؟؟؟

۳ پاسخ

منم دادم به دخترم بنظرم کمک کنندس

خیلی آرومش میکنه چرا ندی من ک به بچه اولم دادم به تو راهیمم میدم

اگه بگیره تا ۶ماهگی میگن بیشتر ندید

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان گل پسری و دخملی مامان گل پسری و دخملی ۴ ماهگی