نظرتون در مورد اسم الا(ela) چیه ؟اِلا بهتره یا لیا

۷ پاسخ

الا هم قشنگه...ببین تو تلفط خودتون چطوره دیگه.لیا رو ک بخاطر همون تلفظش نخواستی

منم لیارو خیلی دوست داشتم ولی متاسفانه ریشه ش فارسی نیست اصلا حس میکنم الا شیکتره

من هرجفتشو دوست دارم😍 ولی الا قشنگتره

من بین اسم نلا و آنیا موندم

هر دوتاش از گزینه های انتخاب اسمم بودن و واقعا قشنگن
الا رو بیشتر دوست دارم چون نقطه نداره و راحت نوشته میشه و در کشورهای دیگه ام بین المللیه
اسم دختر خودم در نهایت آوا انتخاب شده که برادرش آراد بیاد.
اما واقعا دوتا اسم قشنگی گفتی🥰

الا قشنگه

هنوز شناسنامه نگرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۲ ماهگی
مامان آینور✨ مامان آینور✨ ۲ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی