الا هم قشنگه...ببین تو تلفط خودتون چطوره دیگه.لیا رو ک بخاطر همون تلفظش نخواستی
منم لیارو خیلی دوست داشتم ولی متاسفانه ریشه ش فارسی نیست اصلا حس میکنم الا شیکتره
من هرجفتشو دوست دارم😍 ولی الا قشنگتره
من بین اسم نلا و آنیا موندم
هر دوتاش از گزینه های انتخاب اسمم بودن و واقعا قشنگن
الا رو بیشتر دوست دارم چون نقطه نداره و راحت نوشته میشه و در کشورهای دیگه ام بین المللیه
اسم دختر خودم در نهایت آوا انتخاب شده که برادرش آراد بیاد.
اما واقعا دوتا اسم قشنگی گفتی🥰
الا قشنگه
هنوز شناسنامه نگرفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.