ما هم میخواهیم بذاریم آوا
تینا قشنگه
شوهرم منم میخاد بذاره آوا
اسم خواهر من تيناس ٥٠ سالشه به نظرم اسميه كه هيچ موقع قديمي نميشه و هميشه قشنگه و بين المللي هم هست
آوا خیلی قشنگتره
من عاشق اسم آوام
آوا قشنگتره
آوا خیلی خوش وایب تر از تیناست
تونستین تو ثبت احوال لیا رو ثبت کنین؟🥲
آوا قشنگتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.