نظرتون در مورد اسم تینا و آوا چیه ؟ کدوم بهتره

۱۰ پاسخ

ما هم میخواهیم بذاریم آوا

تینا قشنگه

شوهرم منم میخاد بذاره آوا

اسم خواهر من تيناس ٥٠ سالشه به نظرم اسميه كه هيچ موقع قديمي نميشه و هميشه قشنگه و بين المللي هم هست

آوا خیلی قشنگتره

من عاشق اسم آوام

آوا قشنگتره

آوا خیلی خوش وایب تر از تیناست

تونستین تو ثبت احوال لیا رو ثبت کنین؟🥲

آوا قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی