نظرتون در مورد اسم فرنیا چیه ؟farniya

۱۰ پاسخ

جالب نیست

نه خوب نیست

جالب نیس

بیشتر میخوره فامیلی باشه

زشته

اگه درست تلفظ بشه قشنگه
ولی یه جورایی شبیه فامیلی هم هست

سلیقه ایه ، من دوست نداشتمش

قشنگ نیست بنظرم

معنیش چیه

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۸ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی