سلام خوبین بسلامتی منم رفتم سونووزن و چسبندگی

۵ پاسخ

سلام سونوی ک رفتین جدا بود هرکدوم یا یدونه بود همه باهم؟

من نمدونم آب دورجنین کدوم قسمت سونونوشته گلم اگ مدونی بگو عللمتش

۱۹۴۰بودگلم

سلام عزیزم منم الان اومدم از سونو وزن نی نی چقد بود واسه شما؟؟

بسلامتی عزیزم وزنش خوب بود؟

سوال های مرتبط

مامان مامان مهرسام مامان مامان مهرسام ۵ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی