مامانا شما شربت زینک کی می‌دین ب بچتون

۴ پاسخ

من ساعت 12ظهر میدم آخر شب موقعی ک بخاد بخابه ساعته ده 11یا 12

زینگو باید عصرها داد

دکتر فقط برای اسهال زینک داد چون زینک عوارض داره دائمی نباید استفاده بشه

زینک چرا

سوال های مرتبط

مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی
مامان جانان🧿💙🦋 مامان جانان🧿💙🦋 ۱ سالگی
مامان دلماه کوچولو💗 مامان دلماه کوچولو💗 ۱ سالگی