خانما صبحونه چی میدین ب بچه ها

۳ پاسخ

دختر من نمیخوره چیزی 🙄

من فرنی خرما و نارگیل و فرنی به و سیب از اینستا گرفتم خیلی خوبه میدم بهش
گاهی خودم فرنی میپزم با خرما یا موز
گاهی هم سرلاک

سلام این کانال طراحی شده واسه شما و فرشته کوچولوت دوس داشتین عضو بشید روبیکا ممنون .
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان فراز🧿🐣🫀 مامان فراز🧿🐣🫀 ۸ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی