ریختن اسپرم در بارداری ضرر داره ؟؟؟؟

۷ پاسخ

خیر

من جلوگیری نمیکنم ولی خوب‌دیر به دیرم‌رابطه داریم

اره عزيزم نريز خطرناكه دهانه رحم رو شل ميكنه.

کلا رابطه داشتن چی؟؟؟

مایع منی اگر منظورته
من شنیدم ریخته نشه داخل بهتره اما از دکترت بپرسی بهتر راهنمات میشه

اره مخصوصا سه ماه اول واخر

بله ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده هفته هشتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی