خانما از پوشک شورتی مای بیبی استفاده کردید؟ چطوره

۴ پاسخ

برای یه ماهگی زوده استفاده کنی

ن من دارو خونه گفت سایز ۴ به بعد داره بعو گفت وقتی میشینه یا سرپا وای میسته خیلی خوبه

الان که زودهه برا وقتایی راه میفتن خوبه

برا یکماه؟فک نکنم باشه.

سوال های مرتبط

مامان دیانا ۷ ودلینا مامان دیانا ۷ ودلینا ۱۵ ماهگی