۵ پاسخ

ماشاالله خوبه، من ٣٢ هفته رفتم ١٨٠٠

ن خوبه من ۳۳و ۱روز رفتم ۲۲۰۰بود

وزنش خوبه وقتی به دنیا بیاد ۳ رد می‌کنه .

چند هفته باید بریم سنو وزن

اره عزیزم منم بچم 2300 بود بدنیا اومد 3200بود

سوال های مرتبط

مامان آرمون وآرزو♥️ مامان آرمون وآرزو♥️ ۱ ماهگی
مامان توکل برخدا مامان توکل برخدا ۱ ماهگی