۳۳هفته و ۳ روز وزن ۲۳۰۰ خوبع؟؟؟

۵ پاسخ

بله خوبه

خوبه گلم انشالله تا ۳۸ میره رو ۲۸۰۰تا ۳ کیلو


میگم حس میکنم بارداریت زود میگذره نه؟؟

وزنش دقیق نیست تو سنوگرافی من ۳۷ رفتم گفت ۲۸۰۰ هست باز زایمان که کردم تازه ۲۵۰۰ بود

هفته قبل هم رفته بودی

خیلی خوبه چی خوردی

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی