۴ پاسخ

من از اول ک شروع کردم زدم یه کوچولو خیلی زیاد ن

شش ماهگی

از شش ماهگی میتونی بریزی

سلام کانال داریم داخل روبیکا به اسم غذای کودک دوس داشتین عضو شید ایده بگیرید عزیزم .

@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان پسری 💙 مامان پسری 💙 ۱ سالگی
مامان امیر حسن مامان امیر حسن ۱ سالگی