۵ پاسخ

من يه هفتس ميدم

من از اول ریختم آخر پخت دروردم ، ولی الان حدود ی هفتس له میکنم تو غذا میدم بهش

بریز دیگه اوکیه

من از اولش میریختم

از ا‌وایل ۷ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان جوجه جان مامان جوجه جان ۱۶ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان نخود & کشمش مامان نخود & کشمش ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان سِپنتا مامان سِپنتا ۹ ماهگی
رادوین رادوین قصد بارداری