۴ پاسخ

من از 5 ماهگی ریختم تو سوپش، خیلی هم مفیده

میتونی از کم شروع کنی ...

من تو سوپ کوهیارپیازچه ریختم
فک کنم میشه خود پیازم بریزی

من تو سوپش یکم میریزم

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی