۲ پاسخ

تب که میکنه و دردش هم زیاده برای همین هر چهار ساعت دو برابر وزنش رو مسکن بدید تا اروم بشه

من پسرم دو روز تب کرد هر ۴ ساعت پاراکید دادم و پاشویه کردم

سوال های مرتبط

مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان راشل مامان راشل ۶ ماهگی