برای پسر من که خیلی سبک بود قبل واکسن پاراکید دادم خونه هم که آمدم از همون قطره و وازلین جا واکسنش رو چرب کردم هر ۶ساعت پاراکید دادمش
بستگی داره برای بعضیا سبکه برای بعضیا نه دختر من دوماهگی اسون بود فقط یکم بی قراری میکرد و چهار ماهگی هم تب میکرد هم کلا بغلم بود بهونه میگرفت ایشالله که برا نی نی شما اسونه😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.