واکسن ۴ ماهگی سخته؟
سر دوماهگی ی شب تب کرد

۲ پاسخ

برای پسر من که خیلی‌ سبک بود قبل واکسن پاراکید دادم خونه هم که آمدم از همون قطره و وازلین جا واکسنش رو چرب کردم هر ۶ساعت پاراکید دادمش

بستگی داره برای بعضیا سبکه برای بعضیا نه دختر من دوماهگی اسون بود فقط یکم بی قراری میکرد و چهار ماهگی هم تب میکرد هم کلا بغلم بود بهونه میگرفت ایشالله که برا نی نی شما اسونه😍😍

سوال های مرتبط