چه شیری بدم خوب بچم تپل بشه

۴ پاسخ

اپتامیل پرونوترا
یا
بیومیل
اینا چرب ترن

من اپتامیل میدم
بهش خیلی خیلی ساخته

بنظرم زیاد به شیر چه مدلی باشه نیست به اینه بچه خوش اشتها باشه شیر زیاد بخوره چه خشک چه مادر. ولی شیر نان خوبخ

گیگوز.نان.اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی