اسم پسر علی یار قشنگه

۱۵ پاسخ

چرا قشنگه. به نظرم زمان درمورد اسم خیلی بی مفهومه. این ما هستیم که یک اسم رو خاص و جالب می‌دونیم یا قدیمی و از مدافتاده، یعنی بالذات مد برای اسم درست نیست
علیار خوبه
منم نی نی‌م پسر باشه علی میذارم اسمشو

علیها یا علیسان اره

علی تنها قشنگتر

خیلی قشنگه، خوشنام باشه ان شاءالله 🥰

دوستان چون اسم پسر بزرگم مهدیار دوست دارم بزارم علی یار قشنگه

علیسان یا علی قشنگترن
مهزیار هم به مهدیار میاد

اگ میخای با پسرت ک مهدیاره ست باشه سامیار هم قشنگه

قشنگ هست ولی قدیمیه برا این دوره مناسب نیست

اتفاقا چندوقت پیش شوهزم میگف پسر شد علیار بذاریم..قشنگه...ترکای استانبولی الیار هم میذارن ک یکم تلفظش فرق داره

اینجا پیرمردا علی یار .و مهدیار هستن

قشنگه ولی خب تو این زمان و دوره ؟!

علیسان جذاب تره

نه ب نظرم علی ب تنهایی قشنگ تره

واسه ۴۰ سال پیش اره

با احترام اصلا قشنگ نیست

سوال های مرتبط

زهرا بانو🌹 زهرا بانو🌹 قصد بارداری
نسرین نسرین قصد بارداری
مبینا مبینا قصد بارداری
زینب سادات زینب سادات قصد بارداری
paria paria قصد بارداری