از ۶ماهگی دیگه نباید ویتامین آد بدیم؟

۵ پاسخ

نه دیگه باید آهن شروع شه

دکتر به من گفت همون آد رو بدم مولتی ندم

ببری بهداشت با توجه به قد و وزنش بهش مولتی ویتامین میدن ولی اگه مث بچه من وزنش سعودی و قدش استپ کرده باشه برای جلوگیری از اضافه وزن میگن همون آد رو ادامه بده

نه بجاش مولتی ویتامین و آهن

اگر بچتون فاویسم نداره ۶ ماهش تمام شدمولتی ویتامین جایگزین آد میشع

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی