جفت قدامیا مامانای پسر شما کی حرکتشو حس کردین

۱۶ پاسخ

من ۱۸ هفته حس میکنم چراا؟😅

واسه من فقط وقتایی ک خودشو سفت میکنه ی طرف شکمم متوجه میشم

سلام منم از ۲۱ هفته اینطورا

باور کن من دو بار تو این هفته خیلیییی خیلی ظریف حس کردم 😂

منم نه

هنوز حس نکردم 🤦‍♀️

برا من مثل نبض میزنه دیگه نمی‌دونم بچه اس یا ن

من ۱۹هفته

چندروز پیش لرزید شکمم نمیدونم نینی بود یا بادهوا😅دیگه خبری نیس🥲

بعد ۲۲ هفته

من ۲۲هفته

بیست هفته ب بعد

من فک کنم از ۲۱ هفته حسش کردم

۲۰هفته

ازهفته۲۲

من رفیقم ۲۲ هفتس حس میکنه حرکات نینیشو

سوال های مرتبط