۲ پاسخ

نسبت به وزن تولدش خیلی خوبه،دختر من وزن تولدش ۳و۳۰۰ بود،یکسالگی ۸ونیم

اره عزیزم نسبت به تولد خوبه

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدا بخواد مامان هرچی خدا بخواد هفته بیست‌وپنجم بارداری