۳ پاسخ

بله خوبه بچه من ۱۸ماهشه ۱۳کیلو بود مریض شد اسهال واستفراغ کرد دو هفته کامل مریض بود شد۱۱کیلو بردم بهداشت گف وزنش رو نمودارسبز هس نگران نباش برا۱۷ماهه وزنش خوبع

نه کمه

اره
فکر کنم تقریبا رو‌نمودارشه
پسر منم همینطور بود تقریبا

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدا بخواد مامان هرچی خدا بخواد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق بلا مامان فندوق بلا ۱ سالگی