وزن تولدش ۳۱۰۰ بوده

تصویر
۴ پاسخ

بچه منم همینه. چیز خوب از گلوشون پایین نمیره😏😏😏😏😏

معجون و غذاهای پرکالری بده بهش
این ک میگم دیشب دادم پسرم چون شام خیلی کم خورد (شیرپاستوریزه نصف موز نصف بدونه سیب(کمپوتش کردم) چند عدد پسته چند عدد بادام درختی یک قاشق کنجد یک قاشق چای خوری پودر سنجد) اینو غلیظ درست کردم آخر شب دادم خورد خوشمزه هم هست
داخل شیکر ریختم من
تاپیکام هست این چیزا

دقیقا مثل پسرم

غذای آبکی پرکالری بهش بده .به غذاهاش ی کوچولو کره بزن . چند مدت به زور دهنشو باز کن سوپ میکس شده بریز دهنش .بعداً اشتهاش باز میسه

سوال های مرتبط

مامان خانومچه👩‍👧 مامان خانومچه👩‍👧 ۲ سالگی