حس خفگی دارم انگار شکمم خیلی سفت و جا نداره

۶ پاسخ

منم😫😫😫😫😫

الان بچه اومده بالا برا همین اینجوری میشه

منم همینجوریم احساس میکنم دارم منفجر میشم 😅

منم تازه داره میرم تو این حس .سر دلم انگار داره تنگ میشه فرورفته شده حس خفگی دارم

اشکال نداره سعی کن بیشتر دراز بکشی

وایی منم احساس میکنم الان شکمم پاره میشه😅

سوال های مرتبط

مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی
مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری