۵ پاسخ

چند هفته و چند روز رفتی

سلام عزیزم منم عدد انتیم 2/11 بود هنوز جواب آزمایشم نیومده برای شما اومد میشه اطلاع بدید ایشالا که به سلامتی بغلش کنی

بستگان درجه یک کسی مشکل ژنتیکی داره؟
اگه نداره نترس دکتر هم که گفته چیزی نیس.

خدا رو شکر که خوب بود عزیزم

خب وقتی دکتر گفته لازم نیس دیگه نگران نباش
یا اگه خیلی میترسی به یه دکتر دیگه هم نشون بده اگه اونم گف لازم نیس اون وقت دیگه خیالت راحته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان نخودچی🩵👶🫀 مامان نخودچی🩵👶🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری