سلام کسی میدونه علائم دیابت دربارداری چیه؟

۳ پاسخ

فکر کنم تکرر ادرار ولی باید آزمایش بدی

علائم خاصی نداره فقط ازمایش مشخص میکنه

تا جایی که من میدونم علائم نداره فقط آزمایش مشخص میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی