مامانا میگم علایم دیابت بارداری چیه؟

۶ پاسخ

کلا علایم دیابت
خواب زیاد
تکرر ادرار
تشنگی بیش از حد
گرسنگی
هستش که همه ی این علایم توی بارداری هم طبیعی هستن بهتره ازمایش گلوکز بدی

ن فقط سرم سنگینه گیج می‌ره دهنم خشکه انگارجون ندارم

علائم خاصی نداره ، ولی افزایش بیش از حد وزن میتونه یکی از نشانه هاش باشه، باید آزمایش بدی تا بفهمی

مال من که علائمی نداشت با آزمایش فهمیدم

علایم نداره باید آزمایش بدی

مگه آزمایش گلوکز ندادی

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترای ناز مامان دخترای ناز ۱ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد