۷ پاسخ

بله تکرر ادرار فقط برا دیابت ک نیست

من خ میرم کل زندکیمم همین بودم

منم خیلی میرم

اره منم بیش از حده،
علائمی نداره باید بری ازمایش بگیری

منم همینطورم

زیاد ادرار رفتن دلیل بر دیابت نیست اگر چه یکی از علائمش هست
سه تا علامت داره دیابت : پر خوری ، پرنوشی، پر ادراری

آره زیاد

سوال های مرتبط

مامان خنسا تودلی مامان خنسا تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خنسا تودلی مامان خنسا تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری