خانوما علائم دیابت بارداری چیه ؟من قندم اول حاملگی ۷۰ بود

۳ پاسخ

عزیزم ۷۰ عالیه، اگر نگران هستید که شاید الان رفته بالا، به دکتر(حتی عمومی) بگید براتون آزمایش قند ناشتا و دو ساعته بنویسه. آزمایش که دادید خیالتون راحت میشه🙏🏻

عزیزم ۷۰ خوبه دیگه

قد ناشتا بالا ۹۵ باشه و قند دوساعت بعد صبحانه نهار شام بالای ۱۲۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترای ناز مامان دخترای ناز ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهلم بارداری