خانوما دیابت بارداری علائم داره؟؟؟

۲ پاسخ

یکیش اینه که وقتی میری سونو معمولا وزن نی‌نی بالاس، یا خودت یهویی اضافه وزن پیدا میکنی

من خوندم گرگرفتگی و تشنگی زیاد از علایمشه😕حالا من فردا جوابم میاذ ببینم دارم یا نه اخه من خیلی تشنم میشه

سوال های مرتبط

مامان دخترای ناز مامان دخترای ناز ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهلم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد