۶ پاسخ

منم همین پریشب معاینه شدم
خودتو شل بگیر ژل میزنه به دستش اصلا دردت نمیاد چند ثانیه بیشتر نیست

عزیزم اشکال نداره شاید وقتشه.. انشاا که بسلامتی تی نی رو بغل کنی🥹😍

هفته ات که خوبه معاینه شو دیگه

هیچ اشکالی نداره، نهایتا دو دقیقه طول می‌کشه معاینه
نگران نباش

ای وای چرا مامان‌
درد داری؟
یا ان اس تی دادی انقباض داشتی؟

سلام خوبی عزیزم چرا اومدی بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان جانا و کوچولو مامان جانا و کوچولو ۹ ماهگی
مامان سویل🥹🩷 مامان سویل🥹🩷 ۱۰ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان ویتامین C🩵🍊 مامان ویتامین C🩵🍊 روزهای ابتدایی تولد