نی نیم امروز کم تکون خورده 🤕😔

۴ پاسخ

نی نی منم کلا یروز صبونم دیرتر میشه انگار قهرمیکنه باهام تاشب خوب تکون نمیخوره

طبیعیه عزیزم منم بعضی روزا کم تکون میخوره منو کلی میترسونه

طبیعیه این هفته ها

یه روز کم تکون میخوره یه روز زیاد طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری